top of page
מיכל אגוזי צלמת 0012.jpg
  • Writer's pictureLaor Ami Levin

ללמוד דרך הגוף

לפני עשר שנים עברתי משבר רוחני, קיומי נפשי. עולמי חרב. אני זוכרת את עצמי משוטטת ברחובות מרגישה נפרדת מהחיים מתבוננת באנשים שכל כך שקועים בחיים שלהם, ואני אבודה, חרדה מרגישה לא בסדר. מאוד לא בסדר. ידעתי שאי אפשר להמשיך כמו שחייתי עד לאותה תקופה, אך כשחשבתי לעשות שינוי אחזה בי איימה. פחדתי להרפות מהחיים ומהמסגרות שהיו לי אז, למרות שהן כבר החלו להתפרק מתוך המצב בו הייתי שרויה.

פניתי לעזרה אך כל טיפול שניסיתי לא צלח. משהו בי התנגד בעוצמה.

בלית ברירה נאלצתי למצוא בעצמי את הדרך. כל מה שיכולתי לעשות באותה תקופה כיוון שהייתי תשושה מעוצמת החרדות זה לשכב על האדמה. אני זוכרת את עצמי שוכבת על האדמה ונושמת. הגוף מרפה, המתח משתחרר, האדמה מחזיקה אותי, את גופי, השמיים הכחולים מזככים אותי, השמש מחממת ומטעינה אותי. את התאים בגופי, את נימי נפשי התשושה. ברגע הזה הכל בסדר.

הייתי מגיעה לפארק כל יום לשכב על האדמה וזו הייתה המתנה של התקופה הזו. הידע על יכולת הגוף להיטען מהטבע, היכולת של הנפש להתרפא ומול זאת היכולת של המינד להיות כה סוערת מתעתעת ומבלבלת. כך למדתי דרך הגוף שלי שגם במקום הכי סוער וכואב, הכל בסדר. שאני בסדר.

המתנה הזו מלווה אותי עד היום בעשייה שלי. אני עובדת עם אנשים בתנועה – שיפור התנועתיות, הזרמת האנרגיה בגוף, וריפוי רגשי ורוחני דרך תנועה.

דווקא במקום בו התנועה היא המרכז, חשובה כל כך היכולת להרפות ולהתמסר. להרפות בגוף ובמינד ולהתמסר לתחושות הגוף, להתחבר לאנרגיית החיים.

הפוטנציאל להתחבר לאנרגיית החיים, לתת לה להניע אותנו לתנועה, לפעולה, כל פעולה בחיים הפוטנציאל נמצא ביכולת להרפות מהידוע ולהתמסר לעכשיו.

- - למפגשי ריפוי בתנועה צרו איתי קשר ב - 0525112720

11 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page